Tilaus- ja toimitusehdot – seppotanhua.fi
Yleistä
Seppotanhua.fi vastaa kaikista palveluiden myynnistä. Kaikki palveluiden sisältöön liittyvät oikeudet kuuluvat palvelun tarjoajalle. Palveluntarjoajat toimivat itsenäisinä yrittäjinä. AstroSeppo Oy ei vastaa palveluntarjoajien toiminnasta.
Palveluiden tilaaminen
- Tilauksilla ei ole minimi- tai maksimirajaa.
- Kaikki verkkokaupassa esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron.
- Kun tilaus on käsitelty ja maksettu, sitä ei voi enää muuttaa, paitsi poikkeustapauksissa.
- Maksutavasta riippuen tilauksesi vahvistuu joko maksun onnistuttua tai tilauksen vastaanoton yhteydessä. Saat sähköpostiisi vahvistuksen ajanvarauksesta sekä verkkomaksutavoilla myös tilausvahvistuksen / kuitin maksusta.
Maksaminen
- Palvelut voidaan maksaa joko heti varaamisen yhteydessä verkossa tai paikan päällä.
Maksutavat
- Maksupalvelun tarjoaa Verifone Finland Oy (0943819-9). Verifone Finland Oy on Finanssivalvonnan toimiluvan saanut maksulaitos.
- Maksutapahtumat toteutetaan Verifone Finland Oy:n suojatussa tietoturvallisessa maksuympäristössä. Yleisimpien verkkopankki-, kortti- ja muiden maksujen vastaanottajana tiliotteella sekä mahdollisilla korttilaskuilla näkyy Verifone Finland Oy, joka välittää maksut kauppiaalle. Muiden maksutapojen osalta Verifone Finland Oy toimii maksutapahtumatietojen välittäjänä, jolloin maksun vastaanottajana näkyy (yrityksen nimi).
Maksamiseen liittyvissä kysymyksissä voit ottaa yhteyttä Verifoneen:
Verifone Finland Oy
Vantaankoskentie 14
01670 Vantaa
Asiakaspalvelu: 020 753 5192
kuluttaja@verifone.fi
Voit maksaa verkkokaupassa seuraavilla maksutavoilla:
- Kaikki suomalaiset verkkopankkimaksut: Osuuspankki, Nordea, Danske Bank, Säästöpankki, Aktia, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Handelsbanken, S-Pankki ja Ålandsbanken.
- Visa- ja Mastercard-korttiperheet: Visa Credit, Visa Debit, Mastercard Credit, Mastercard Debit, Visa Electron, Maestro ja Eurocard.
Mobiilimaksutavat
Siirto-, MobilePay- ja Apple Pay -mobiilimaksutavat.
Verkkomaksujen tietoturva
Käytämme tietoturvallista SSL-salattua yhteyttä luottokortti- ja muita tilaustietoja käsiteltäessä. Emme säilytä luottokorttitietoja tietojärjestelmissämme vaan ne käsitellään ja säilytetään Verifonen turvallisessa PCI DSS -sertifioidussa järjestelmässä.
Toimitus
- Asiakas on vastuussa tilausvahvistuksessa annettujen ohjeiden noudattamisesta.
- Jos tilaat tulkinnan, sinun tulee varata aika ajanvarauksen kautta. Palveluntarjoajalla ei ole velvollisuutta muistuttaa ajanvarauksesta.
Peruutukset ja muutokset
- Jos haluat muuttaa tulkinnan ajankohtaa, tee se vähintään 24 tuntia ennen sähköpostitse vahvistusviestissä olleeseen yhteystietoon.
- Muissa tapauksissa ota yhteyttä sähköpostitse seppo@seppotanhua.fi tai puhelimitse: 0400728408.
- Alle 24 tuntia ennen tulkintaa tehdyistä muutoksista tai peruuttamattomista ajoista veloitamme palvelun hinnan kokonaisuudessaan.
- Akuutissa sairastapauksessa ole yhteydessä mahdollisimman pian. Tulkinta voidaan joko äänittää ilman läsnäoloa tai sopia kokonaan uusi aika.
- Kuluttaja-asiakkailla on 14 päivän peruutusoikeus, joka ei kuitenkaan koske aloitettuja digitaalisia palveluita tai tulkintoja, joihin on annettu ennakkosuostumus toimittamisen aloittamiseen.
Muuta
- Pidätämme oikeuden muuttaa toimitus- ja palveluehtoja. Asiakkaan on tutustuttava voimassa oleviin ehtoihin ennen tilausta.
- Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti.
Päivitetty: 15.1.2025